torsdag 1 mars 2012

Äkta chokladmuffins

Just nu tittar jag på Biggest Looser och dom får träffa sina familjer. Det är så man blir tårögd, jag som är lite blödig av mig så där.. Fint av dom! 

Idag har jag hunnit att tvätta allt och bäddat rent i sängen, så skönt! Älskar att gå och lägga mig i en nybäddad säng det är så härligt. Malin kom hit och väldgästade mig, även att hon sa att hon skulle städa hemma, å snällt av henne att skita i och städa och umgås med mig istället ;) Lilla lilla Malin! :) Så bara för att hon skippade städningen invigde vi min cupcake maskin jag fick i julklapp! Dom vart inte så snygga men gud så goda alltså! :) Sen kom Oskar hem och då vart det att börja med maten, här blev det kokt torsk med potatis och äggsås! Länge sen jag åt det, men Oskar äter ju inte fisk så inte så konstigt.. Tyvärr tyckte han inte om detta, men det blir att testa andra fisksorter, ngn måste han ju gilla!

 Våra super goda äkta choklad muffins, jag kan säga att ni vet inte vad ni missar ;)

 Cobra ser mer när hon står på bakbenen tycker hon :)

 Malin "Stå så här här nu Cobra. Ser du ngt eller?", Cobra svarade "Ååvooooovoooov".

 Matte triggar igång Cobra om hon ser ngt nere på vägen...

Mirre pluttan tittar drygt på matte för att hon sa till henne att ligga still, tråkig matte det där ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar