fredag 9 mars 2012

Gårdagen

Hann inte skriva ngt igårkväll, förlåt!
Oskar och jag hjälptes åt med maten eftersom jag kom hem tidigare än vad jag brukar. Så det blev tacopaj, mumma kan jag säga ;) Min bror ringde innan vi hann och sätta oss ned och äta så han fick ju givetvis mat här idag igen ;) Vilket han uppskattar eftersom hann älskar min och Oskars mat, vilket är bra tycker jag!
Efter det kom grannen in på kaffe och fick se nästan alla mina klänningar, och ja jag har en hel drös, och sen fick hon ett par skor som jag köpte men aldrig använt!
Efter det gick jag en sväng med Cc och Rabalder, vi följde Calle hem och sen vidare mot odal och hem :) Skönt var det, sträcka lite på benen, kom hem lite sent så det blev march i säng!

Våran super goda tacopaj med vitlökssås och sallad! Mmm mmm mmmm!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar