måndag 19 mars 2012

Mysmorgon all by myself

Ja ni, sovmorgon vart det! Till nio typ, vakna av en sjuk dröm. Vet inte vart jag får alla drömmar ifrån.. Denna var hemsk iaf! På tal om dörmmar, pratar dom om att tyda drömmar på TV nu, tv4 Efter Tio.
Nu har jag fått i mig lite frukost iaf, lite gröt och mackor. Och så måste jag säga att ni kan väl sluta och prata om vädret? Finns det absolut ingenting att prata om, känns som gamla tanter.. Men nu skiner solen iaf över Torget 3! Tänkte läsa lite ur min bok idag med, känner mig "lite mer vuxne" bara för att jag läser en bok.. Jag läser inte så mkt och mycket är pga att jag läser så himla sakta! Men idag åker jag tidigare till jobbet för personalmöte, hoppas det blir bra.
När flickorna gick igår verkade dom nöjda iaf. Det var igår dom kivades lite grann men annars har helgen gått jätte bra tycker jag! Oskar har ju nästan bara suttit vid datorn och så har han lagat lite mat. Nathalie sa igår när vi var på väg om att "om Oskar inte har maten klar tills vi kommer hem så klår jag upp honom!". Dom är härliga dom där ungarna Costolidis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar