lördag 10 mars 2012

Discokväll

Ikväll skulle ju jag egentligen till Pumpen men blev inget av med det tyvärr :( Önskar jag hade åkt men Oskar ville inte åka buss och Magdalena stackarn har ju blivit sjuk. Ville gärna träffa alla andra också men tyvärr har ju inte dom hört av sig på länge, visst inte jag heller, men dom har bara hört av sig till mig varje gång det varit fest, så ja vet inte...
MEN mamma och pappa kom hit och åt mat sen så fick mamma vin och blev lite onykter och sen fick hon Baja Päron, har ni inte smakat den GÖR DET! Sen drog vi in grannarna hit via balkongen ;) Sofia, mamma, jag och barnen Natahlie och Shakira dansade så det stod härliga till här! Härligt :D Sen manekängade Sofia med mina kläder ;) Härlig kväll, tyvärr mkt lugnare nu! Sitter och tittar på Melodifestivalen själv... Hejar på Loreen, hon måste ta hem det! Lägger upp nga bilder från vår Discokväll :)

Min fina mamma! Och lilla Cogo till höger.

Sofia och Shakira busar i soffan!

Syskonen, Shakira och Nathalie, sötnosar!

Sen klädde dom om till Discot vi hade, vart lite avundssjuka på mamma som manekängade ;)

2 kommentarer:

  1. Tack för en god och kul kväll. Men bilderna behövde ju inte läggas in.;) Hörde ni att det åskade? Jag märkte ingenting.:S Det var kul att rista lite fläsk.:D Tack gumman.

    SvaraRadera
  2. Så lite så! Jag tog ju inte de värsta bilderna. Åskade det? Tack själv mamma!

    SvaraRadera