torsdag 8 mars 2012

God trött förmiddag

Gott dolk, tror ni jag fick sovmorgon? Jo vars lite grann, fick sova till 8. Jubel! Än så länge har jag hunnit tvättat nga tvättar, idag är det min tvätt som är igång. Får mer tvätt av mamma på lördag, plus en stor kartong med tvättmedel! Lär behövas ;)
Jag känner mig helt tom idag, lite bråk där och tjafs där, vad man än gör så blir det aldrig rätt! Det är alltid ngn man sårar.. Jag blir bara trätt av tanken av allt sånt tjafs.. Tråkigt värre är det när ngt sånt händer!
Jag har två val på fredag vad jag nu ska göra och då är det grannen eller kompis i Vimmerby som blir ledsen/besviken/sur. Hatar sån val! På lördag blir det troligtvis pumpen, verkade vara många som jag kände som skulle dit och nu tar jag mig fan råd! Jag har verkligen längtat efter att åka till pumpen och träffa alla, har inte varit där sen nästan ett år tillbaka, blir ju tyvärr så när Oskar och jag ska leva på min fjuttiga dränglön. But that's life!

Min frukost idag, måste ju bli bättre på att lägga upp bilder tycker jag.
Eller vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar