måndag 26 mars 2012

Dålig uppdatering

Ja jag vet, dålig uppdatering och denna kommer inte bli så bra heller eftersom jag vill inte med lite innan Oskar kommer hem, skriver nog ikväll istället mer vad jag gjort under denna dag!

Fredag: I fredags fixade jag och Oskar hela lägenheten för att få en massa besök för att fira Oskar. Då min älskade man fyllde 20 år! <3 det kom runt 30 pers kanske, fast vi hade ju dropp-in så alla kom inte samtidigt som tur var! Orkar inte skriva allt ha fick utav mig fick han en whisky flaska, fixade hit hans vänner och så ska han få åka på Dreamhack (=stort lan i Elmia lokalen i Jönköping), han vart riktig nöjd och superglad efter allt jag har planerat. Han informera att han kom hem och la sig 04:30 lördagmorgon.

Lördag: Skola på dagen, Försäljning & service, jätte bra lektioner och märker att jag har kommit in i det tänkandet som kursen/läraren vill! Härligt! När jag kom hem var det bara att dressa om för att åka till mammas 50 årsfest! Vi kom till slut iväg, när vi väl kom dit vart det mat som blev Exotiskplanka, dunder gott! Jag ska också påpeka att jag körde! Mamma fick av Oskar och mig och en massa andra en spahelg uppe i Söderköping! Hon fick fler spagrejen, men våran var den enda som var en hel helg, hon vart helnöjd! Vi åkte hem rätt så skapligt eftersom jag skulle till skolan dagen efter. Vi fick med oss Kim och Roos med som ville snålåka lite med oss ;)

Söndag: Söndagen började med att jag tjaffsade med Oskar om att mobiler inte ställer om sig själva. Men jag var envis jag gav mig inte förens efter en halvtimme, då jag gick ut i köket där jag har en "vanlig" klocka som man måste dra fram/bak själv. Oskar var på sitt dåliga morgonhumör och det hjälpte ju inte då att jag tjaffsade med honom. Straxt därefter drog jag till skolan. Och jag kan bara säga redan nu att jag känner att denna kurs kommer att gå bra, men det är ju inte så man ska känna eller hur?! Oftast går det ju bättre om känner att det går dåligt, så har det nästan alltid varit för mig. Men vi märker och ser hur det blir... Håll tummarna gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar