tisdag 13 mars 2012

Barndag

Idag har jag pendlat med att vara hemma och hos grannen med barn. Barnen hade studiedag idag, och fick städa sina rum, Sofia och jag hotade att dom inte skulle få sova hos mig i helgen, vilket funkade sisådär... ;) Vi hjälpte dom med att städa rum och sortera, när det var klart vart det saft och bullar i vår lägenhet. Sedan följde barnen med Oskar och mig in till stan för att köpa gummistövlar till helgen, då dom ska följa med mig till lagårn! Vi åt också på Corner vilket dom uppskattade, vi satt där ca en timme, för dom hade en himla massa att berätta, härliga ungar! Vi drog vidare till Willys och handlade så vi köpte med oss fikabröd som vi skulle överraska Micke och Sofia med, barnen var så exalterade. När vi kom hem vart det att visa stövlarna för mamma och pappa, Nathalie gick runt i sina hela tiden :) Shakira fikade med oss sen försvan hon upp till sängen utan ett ord, det är jobbigt att vara med Frida en heldag!! ;) NU är det sängen för min del, helt slut! Hörs imårn :)

Bullkalas med Nathalie, Shakira och Sofia! Oskar satt som vanligt vid datorn och var lagom social..
OBS att alla var gladare än vad dom ser ut på bilden!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar