onsdag 7 mars 2012

God onsdagkväll

Idag följde jag med älskling in till stan då han skulle på "akut" uppdrag som dom uttrycker sig inom deras yrke. Detta akuta menas med att gå med en pipade grej och sen spraya lite, verkligen akut....
Sen hem och äta lite frukost, efter en liten stund kom mina föräldrar på kaffe & bulle. Sen drog jag till jobbet, som faktiskt gick stålande idag, hoppas det håller i sig veckan ut! Håll tummarna gott folk :) När jag kom hem vart det köttgryta, mumma! Efter maten blev det lite slapp i soffan + att jag pratade med min älskade Magdalena! Åh vad jag saknar dig, kom till mig ;) Nu blir det att gå och lägga sig, jag vill så gärna ha sovmorgon imårn, jag vill!

Oskars och min egen gjorda köttgryta med kantareller, MUMMA säger jag bara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar