torsdag 15 mars 2012

Sängläge

Nu har man krypt ner i sängen, ligger och väntar på att Oskar ska komma och lägga sig. För ni vet som vanligt sitter han vid datorn. Kan säga att jag saknar den tiden då vi gick och la oss samtidigt och såg film och somnade.. Saknar den tiden obeskrivligt mkt! Men iaf, that's life i guess...
Idag har jag bara varit hemma, vet inte om jag börjar på att bli sjuk eller ngt.. Är extra hängig, men ändå pigg. Men vi märker väl om det är ngt, håller tummarna på det annars lär det komma in en himla massa inlägg på bloggen om absolut ingenting ;) Jag har tvättat och lagat mat idag iaf, sen har även mamma och hennes väninna Camilla varit här på kaffe & bulle. Uppskattat! Nu ikväll vart det en promenad runt Valstad, för en gångs skull, med Cc och en väldigt hängig och trött Rabalder som hade fått besöka vetrinären i morse! Vi såg Sveriges Värsta Bilförare här efter promenaden, herregud är ju bara förnamnet på dom som är kvar! Nu ska jag iaf sova, så dröm sött att bloggkikare ;)

 Min superduper goda frukost, lyxade till det lite så imårn får det blir en ordentlig fiberkostig frukost!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar