onsdag 28 mars 2012

En konstig besvikande känsla

Kvällen har varit bra, blev bara skit när jag kom hem då jag fick reda på saker och ting som folk inte kan säga ärligt direkt till mig.. Vi har iaf fikat hos Sol-Britt nu ikväll, Oskar har hjälpt till och bärt piano som tog ca 2½ timme! Segt, men Sol-Britt och jag har inte setts på länge så vi hade mkt att prata om och tur är väl det ;)
Innan Sol-Britt och Arne vart det det lite enkel middag, rester! Och långt innan det vart det lite sen lunch och TV tittande. Efter det drog Rabalder, Cc och jag ut på långpromenad, vart inte lika svettigt idag men minst lika trött kan jag ju säga ;) Haha!
Nu ligger jag iaf i sängen, funderar på att sova men Oskar som sitter nu vid datorn ville att jag skulle vara vaken tills han gick och la sig. Men tyvärr hinner jag nog somna innan som vanligt! Vi märker och ser hur det blir ;) Puss och godnatt gott folk!

Min härligt goda lunch, lite enkel fruktsallad med Sol-Britts knäckebröd vars skinka/philidelfiaost på! Super gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar