lördag 31 mars 2012

Fredagen

Jobbig dag med begravning, men en sån fin begravning! Allt var väl planerat och man kände verkligen att allt var Karin. Och vilka blomsteragremang, så gudomligt fina! Ja, hela begravningen var så fin! men jag är samtidigt glad att den är över, att ha den gjord. Mina tankar går till alla M som jag skrev om i förrgår.. Tänker på er!
När vi kom hem, mamma och jag till mig, så gick vi över till grannen och börja dricka och snacka skit. Och efter en stund börjat vi grilla lite kyckling och till det åt vi klyftpotatis, sallad och salladsdressing, mumma! Till efterrätt blev det cheesecake, ännu mer mumma! Mamma och Calle blev hämtade av pappa senare på kvällen. Oskar och jag gick inte hem till oss förns sent!
Så det var väl bara fredagen i största allmänhet, faktiskt. Mer kan ni ju fråga om om ni så gärna vill veta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar