fredag 2 mars 2012

Fredagfeeling

Den där fredagfeelingen är helt borta, vart är den? Ni vet den där feelingen som gör att man bara skakar av sig vardagen under veckan.. Jag borde ju vara hur lättad som helst eftersom jag är långledig denna helg, men icke sa nicke!
Imårn blir det iaf Psykologi lektioner hela dagen lång och senare på kvällen ska vi spela bowling med familjen Costolidis/Langheden, trevligt trevligt! Vi ska även äta på GamBowl, Gamleby's bowlinghall :) Bilder kommer nog, ifall jag inte glömmer kameran hemma, men håll tummarna för att jag får med mig den!
Nu sitter jag här och är uttråkad, där jag gör ett litet inlägg nu ;) Proppmätt är jag med för den delen, här blev det hemmagjorda klyftpotatis, sallad, bea och skinksnitzel! Just nu känner man att "gravid", obs jag är inte gravid bara lagom fet!, magen bara jäser och päser.. Så denna kväll kommer nog bara vara soffhäng till max! Ha en härlig fredagkväll gott folk! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar