måndag 5 mars 2012

God måndagkväll

Gott folk idag har jag slappat men även jobbat! Härligt? Nja så där! Hade ju gärna stannat kvar hemma idag än att åka till jobbet.

Idag har jag hunnit varit i Ekenäs och druckit kaffe och snackat skit, som vanligt ni vet ;) Drog senare till jobbet för att träffa flickorna som jag inte träffat sen i torsdags förmiddag, ni vet verkligen inte hur skönt det är att slippa dom på så länge. Så jävla skönt! När jag kom hem var min bror här, som också åt mat här. Måste ju ta hand om den lille studerande brodern! Senare gick jag, Cc och Rabalder ut och gick, väldigt skönt även om det var lite kyligt! Nu sitter jag här och tittar på 2½män, men snart tror jag att sängen kallar. Ska bara läsa lite bloggar och facebook. Ha en trevlig måndagkväll kära ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar