onsdag 14 mars 2012

Sur och tvär

Jag vill inte peka ut ngn men det är min kära sambo som gjort mig sur! Är så sur så jag kokar.. Han tror väl bara att jag har vanlig PMS eller ngt. Men synd för han! Usch.. Jag var bara tvungen att skriva ngt om det... Men jag hoppas att ni iaf har en underbar dag i detta finfina väder som är idag! :)
Idag har jag typ inte gjort ngt alls, nästan så lite som möjligt! Men senare ska jag ut och gå med Cc och Rabalder sen ikväll ska jag till mamma på ljusparty, ni har väl hört talas om Party Light? Om ni är intresserade av att jag ska ha ett party så säg bara till, går att fixa!
För idag förresten ringde "Microsoft" till Oskar och ville ha hans serienummer till datorn och så vidare, men för guds skull gott folk, ge det inte!! Det är bluffare, det står klart och tydligt på Microsofts hemsida att dom aldrig ringer upp dig, bara om du ringer dom! Dom här bluffarna är hackers, som hackar sig in i din dator och gör att ni kan få virus osv. Han som ringde hit också var utlänning med dålig engelska.. Så tänk på detta!

2 kommentarer:

  1. Det var jättekul att ni kom. Hoppas att det blir fler ggr. /mamma. :D

    SvaraRadera
  2. Ja så, Cc sa att du kunde komma till henne när hon väl skulle ha! :)

    SvaraRadera