lördag 10 mars 2012

Sängdags

Nu ligger jag i sängen och väntar på att få lägga mitt huvud på den skönast kudden på jorden! Åh ja, jag har den skönaste and i lovar it! Melodifestivalen har faktiskt i år gjort bra ifrån sig. Min älskling hoppades på Dead by April deras låt var ju bra, men jag är inte får låtar där dom "grawlar" (skit i stavning!).. Jag hejade på Loreen, hennes låt tror jag kan lätt vinna i Eurovision, jag menar Helena Paparizou vann ju för ett par år sedan och den låten var ju, ja inte bra iaf! Det tråkiga nu är att dom kommer att tjata ut hennes låt innan hon ens kommer till Eurovision! Men jag måste säga att dom andra bidragen var riktigt bra dom också, synd att det inte är fler som kan medverka i Eurovision. OBS inte Ranelid och Flink!! Kan inte ens förstå att dom ens fick delta i Melodifestivalen... Men aja, inte mitt problem för dom gick ju inte vidare!
Gott folk, nu säger jag godnatt. Sov gött och dröm sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar