tisdag 6 mars 2012

Tisdagkväll

När jag kom hem efter jobbet idag stod min man i köket (där han sa stå....;) ) och lagade flygande jakob, så himla gott! Jag hann att färga min brors mohawk, vart mörk mörk brun. Han verkade nöjd, han behövde ju inte ens betala för det gjorde ju syrran.. Tur han har!
Nu har jag hunnit vika en massa tvätt åt mamma, har tvättat och torkat tvätt nästan hela dagen. Men hon har fortfarande tvättstugan full. Men jag ska hjälpa henne nu så mkt som möjligt! Har tvingat henne att ta med sig en MASSA tvätt på fredag och gud nåde ifall hon inte gör det! Nu när jag är så snäll och ställer upp ;)
Ikväll hann jag även med promenaden runt Gamleby med Cc och Rabalder. Härligt och idag var det inte lika kyligt som igår heller, MYS!
Men nu snart blir det sängen. Ni som är vakna och läser min blogg nu, får sova så sött för det ska jag göra! Puss & god natt alla kvällsugglor

 Lilla Rabalder, trodde att han skulle få ligga i soffan, men icke ikväll. Han började bråka på promenaden, så straffet blev ingen soffa!

Rabalder tänker "Åååååh matte sluta, jag vill inte..".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar