torsdag 29 mars 2012

Hunnit-med-mkt-dag

Idag har jag hunnit med mkt som ni läste på rubriken! Jag har hunnit tvättat all vår tvätt (har 2 gånger till att tvätta mina lagårdkläder), 2 st långpromenad, plockat i lägenheten och jobbat. Kunde ha hunnit med mer men kände att lite avslappning måste jag väl ändå ha, eller? I förmiddags fick jag en blåsa på hälen pga dom nya skorna, aj aj aj! Var ju inte så härligt att ta på sig sina lagårdsstövlar vill jag lova.. Och nu ikväll har min rygg börjat göra ont med, hoppas det inte är ngt. Tänk positivt!
Imårn är det begravning på schemat, tyvärr.. Aldrig roligt med sånt. Men jag vill vara där för alla M's, som är Micke, Mattias, Mamma & Maria. Får se hur det blir! Jag finns där med min famn för dom iaf, mer kan jag inte göra, tyvärr! Hade gärna velat göra mer, för det känns inte tillräckligt med det man gör.. :/
Nu märkte jag att det blev ett ganska dystert inlägg men det får faktiskt gå denna gång. Nu ska jag sova tror jag, känns som att ögonen tittar i kors här! Så sov så gott på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar