onsdag 21 mars 2012

Fullfart framåt

Idag har jag haft igång kroppen nästan hela dagen, härligt! För då vet jag ju att jag sover gott i natt. Just för tillfället sitter jag och väntar på att Cc ska höra av sig så vi kan ut och gå! Bara längtar faktiskt. Nu börjar jag få in min lilla egen diet regelbundet. Jag har ju druckit lite shakes men ätit ett ordentligt mål mat om dagen. Men nu minskar jag på maten, drastiskt så jag nästan går hungrig, för nu jävlar ska jag minska min magsäck! Hatar att jag slänger i mig mat som nästan är för 3 dagar (alltså, stor måltid skulle kunna delas upp 3 gånger)... Då känner man sig ännu fetare! Men nu känner jag att jag börjar gå i rätt spår. Måste ju hinna få bra kropp till vi åker till Kroatiens i september, skulle inte vara helt fel att ha bra kropp till sommarn men det tror jag inte går, men HÅLL TUMMARNA gott folk :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar