fredag 9 mars 2012

Biokväll

Nyss hemkommen från en biokväll med grannarna och Joel! Väldigt bra film, rekomenderar att se den i 3D. Vi såg John Carter, ett stort PLUS är att han är så snygg så det är värt att se ;) Och filmen är himla bra gjord, och karaktärerna är också tänkvärda (alltså, att dom har tänkt till, kom inte på ngt bra ord för detta, är ju lite trött...) Alla vi som såg den är väldigt nöjda men jag lägger upp trailern för er som vill se den :) Men känns lite konstigt också för det är Walt Disney som har gjort den.. Men sjukt bra! :)
Idag på jobbet iaf gick det ju ganska bra och allt rullade på skapligt för att vara en fredag eftermiddag. När jag kom hem käkade älskling och jag kebab i pitabröd, enkelt och super gott!
Nehe, jag bloggar mer imårn, jag hoppas ingen tittar på min blogg heller en fredag natt! För i såna fall så säger jag åt er nu att gå och lägga er! Puss & godnatt gott folk :)

Så här såg jag ut till bion, fotografen är Oskar. Ursäktar för att ni får se alla bilringar!

John Carter Trailer

2 kommentarer:

  1. Jaha ja. Så du var på bio med grannarna och Joel. Vilka var jag med på bion då xD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du var ju också med så klart, glömde jag bort att skriv dig?

      Radera