söndag 18 mars 2012

Bilder om denna helg

 Nathalie & Shakira med sina sopbubblor som dom fick på Corner när vi var där.

 Min snygging har sina idéer och denna dag var det att blåsa soppbubblor med flygsmälla!

 Lilla Cogo och för er som tror att det är en Chihuahua så har ni fel han är en liten Russkiy Toy.

 Tjejerna och jag är redo för lagårn, tyvärr var det bara Nathalie som gillade kossorna. Shakira tyckte inte om det. Men enligt Nathalie ska hon följa med mig varje lördag, vi får väl se hur det blir med den saken. Kul att hon tyckte om det iaf!

 Lördagkvällen bestod av en massa taco, godis, chips, målartävlingar, filmen Monte Carlo & mys i soffan! Tjejerna vart nöjda vad Oskar och jag vet om iaf :)

Bara för att Oskar och jag hade varit hund- & barnvakt fick vi varsin Voodoo-docka och en jätte fin blomma, Hibiskus tror jag att det var. Ni kan väl räkna ut vem Voodoo-docka som är vems..?! Den lilla rosa är självklart min ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar