söndag 4 mars 2012

Helgplugg

GOTT FOLK! Jag har inte kunnat uppdatera här för att jag har haft Psykologi lektioner hela helgen, mitt huvud är segt nu men ska försöka göra detta inlägg kul iaf!

Igår efter Komvux gjorde Oskar och jag i ordning oss för bowling och middag på GamBowl här i byn med grannarna! Himlans trevligt :) Kul med bowlingen, Shakira & Nathalie var bättre än oss vuxna (och ja, i detta sammanhang är Oskar och jag vuxna!).. Men det var ju kul att dom vann, stolta var dom över att dom slagit oss iaf ;) Blev tyvärr inga bilder, glömde självklart kameran! Efter bowlingen vart det mkt snack och lite dricka för min del nere hos grannarna. Testade massa peruker Sofia och Micke hade köpt, sjukt roligt! Tjejerna fick lite smink som jag hade, som dom får ha att leka med!
Idag är det lugn dag, vaknade med migrän men åkte till Komvux iaf men vart bättre senare. Lunchade med min kusin Fredrica på Corner! Kul att träffa henne, kul att du hade tid för mig Fredrica! (Om du nu läser...)

Nu ikväll blir det slappt, kanske se en film och sen sova. Mitt huvud är så trött! Blir att gå och lägga sig skapligt ikväll. Ut till Ekenäs imårn också, berätta för Malin vad hon missade igår. Men nu gott folk! Ha en trevlig söndagkväll nu, det som är kvar av den! Puss & kram Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar