tisdag 6 mars 2012

Våffellunch

Skjutsade hem mamma i morse, sen så tvingade jag henne att plocka ihop lite tvätt så hon kommer i fatt lite där hemma! När jag kom hem plockade jag i ordning lite i lägenheten och började tvätta. Nu har jag, älskling och min bror fått i oss lite våffellunch, så gott! Egentligen skulle Malin hit, men skulle tyvärr inte hinna varken före eller efter städningen :/ Men vi får ta en annan våffellunch Malin ;)
Snart drar jag till jobbet, skriver nog ikväll!

 Mammas tvätt ute i solskenet!

Invigde äntligen mitt våffeljärn jag fick för nga jular sen, bättre sent än aldrig ;)

2 kommentarer:

  1. Ja det var ju synd att ni inte kom hit med några.:D För min bil är ju på vift.;)

    SvaraRadera
  2. Hehe, jag vet ju det mamma! ;) Den står tydligen på våran parkering... ;)

    SvaraRadera