onsdag 28 mars 2012

Skinkorna bränner

Ja, som rubriken lyder så bränner träningsvärken i skinkorna! Det har varit ett spännande pass i morse då jag knappt kunde böja mig ordentligt.. Nu har jag kommit hem till mina päron i Hummelstad. Ska vila ngn timme eller ngt sen bär det nog av hemåt till byn. Ser tyvärr ut som ett rövarnäste i lägenheten... Inte dåligt för att vara mig att det hinner bli så! Då ni som inte vet, är jag väldigt pendant.. Ifall Oskar städar fel blir jag arg och städar om!

Förresten har jag tänkt att ändra min header, men vet inte hur! Sen vet jag inte heller om jag vill vara kvar här på blogspot, vill nog ha blogg istället.. Det värsta är att jag inte fattar mig på det där HTML, vad nu det betyder.. Illa Frida, illa! Men kom gärna med förslag vad jag nu ska ha som header gott folk

Hittade nga gamla kort på päronens datorn. Jisses vad smala vi var då jämfört med nu! Jag har gått upp mest i vikt jämfört med min Älskling. Men detta ska ändras för min del nu iaf!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar