lördag 31 mars 2012

Scarpbooking

Idag har jag varit på Scrapbooking med Lotta och Malin, så himla kul! Jag som gillar att pyssla, perfekt! Jag fick ihop 2 kort och 2 bokmärken men 1 bokmärke skickade jag med Malin hem, vet nämligen att hon läser en bok just för tillfället. Och tack snälla Lotta för det jag fick pyssla med idag, för ni förstår allt som jag gjort korten av är Lottas, så himla fina och söta saker men ack så dyrt!
När jag väl kom hem, så fick jag med mig grannbarnen upp till oss, så nu sitter vi och pysslar. Men vi pysslar med smycken vi! Jätte mysigt att ha barn att pyssla med och se deras kreativa sida, men bilder på deras alster kommer upp troligtvis ikväll, jag lovar inget men kanske..

 Härliga rosor, rosor, rosor! Texten lyder: Kom i håg gårdagen, dröm om imorgon, men lev idag. Mysigt men så sant som det är sagt!

 Lite Magnolia inspirerat.

Ett fint bokmärke men bara lite papper och pärlor :)

Kreativa och lyckliga flickor! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar