tisdag 28 februari 2012

Från molnig dag till solig dag

Idag har jag hunnit och storhandlat och gjort andra ärenden med Malin! Innan vi skulle åka hem möte vi upp Oskar vid Corner, väldigt väldigt gott men väldigt väldigt onyttigt! Sen vidare hem och plocka in varor osv.. Malin åkte hem efter lite Wordfeud & kaffe ;) Efter Malin åkte var jag så sjukt uttråkad, vilket Oskar märkte eftersom han tyckte jag var besvärlig! Snäll pojkvän?! JAAA! För han tog med mig och spelade bowling för att jag var så sjukt uttråkad, älskar dig darling!
Och vädret idag måste jag bara kommentera, När vi åkte in till stan, var det ju sisådär! Men när vi kom ut från Willys var det GUDOMLIGT fint väder, älskar detta vårväder! Vart lite smått sur bara i natt då snö blandat regn kom ner från skyn.. Fast det ordnade upp sig efter så vem bryr sig? ;)

Min fina Oskar! Kan informera er att klotet i detta foto slog inte ner en enda kägla! 

Jag vann serierna och vart bjuden på fika efteråt! Min man måste ha varit på väldigt bra humör idag.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar