fredag 17 februari 2012

Dååålig uppdatering, jag vet

Jag vet, jag är dålig denna vecka! Men jag JOBBAR arslet av mig denna vecka. Min kollega är ledig hela denna vecka så jag jobbar ihop lite extra timmar för extra pengar!

Iaf, jag har jobbat hela veckan som jag nyss nämnde.. Men annars har jag varit och ut och powerwalkat varje dag, förutom igår då Oskar och jag tog en kväll tillsammans. Känner av en känsla att jag börjar tycka att jag är himla duktig på att powerwalka! Duktiga jag :D
Idag förresten så powerwalkade jag till Ekenäs på ½timme! Så himla bra jag är, faktiskt! För det är en bit dit, och här ifrån är det bara uppförsbacke och då menar jag BARA! Malin och jag pluggade psykologi, gissa hur det gick? Nu ikväll tog Oskar och jag lite tacokväll, himla gott :)
Men nu blir det snart sängen, ögonlocken är väldigt tunga.. Så godnatt folket!


 Tacoooooooos! 

Min älskade darling Oskar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar