söndag 19 februari 2012

Godkväller

Nu ni, jag är trött men ändå väldigt glad! Frida är glad idag, även att det inte gick så bra i lagårn! :) jag har känslan av att det sprudlar i kroppen, vet inte avd det är med mig idag. Bara GLAD helt enkelt! :)

Oskar och jag tog en hejdundrande frukost, en massa gott! För ni vet väl att det är det viktigaste målet på hela dagen?! Nu har vi fått i oss lite käk, vi satte på filmen Step Up den är så himla bra! Älskar skådespelarna, musiken & dansen! Allt faller ihop så himla bra :) Och det är även bra att Oskar älskar filmen också!
Om ett litet tag ska vi ta en sen fika hos grannen! Trevligt en sån här söndagkväll :)

Hör ni inte hur positiv jag låter? Oerhört bra! :) Men nu ska jag fortsätta se på filmen och sen vidare ner till grannen! Ha det så bra gott folk! :)

Våran frukost! Gröt, ägg, macka, skinka & kaffe, super gott! :D 

The movie! 
Finns tydligen upp till fyra filmer, så ska försöka hitta som andra någonstans. För jag måste se dom andra! Ett bra film tips till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar