tisdag 7 februari 2012

kl 06:00, -20

I morse var jag tvungen att åka tidigare från jobbet, haft migrän sen ca kl 15 igår... Segt! Men nu är den över, som tur är! Tog bilen till mammas jobb, eftersom jag hade hennes och hon var tvungen att ha sin. Sen gick jag hem straxt efter klockan 6 och det var då lite över 20 minusgrader. Jag hade bara på mig ett par enkla gympadojjor, mjukisbyxor, jacka, myse och vantar! Men fy fan, vad fort det gick hem! Det är mindre än en kilometer från mammas jobb till lägenheten, men det gick på 5 röda ;) Mina ögonfransar klibbade ihop för att mina ögon rann och kylan på det, knappast tummen upp för det!
Funderar på nu att ta en liten promenad och sedan ta en sväng till ica, har inte allt till maten! Får se hur det blir, kommer troligtvis in ett inlägg till ikväll. Ha en trevlig SOLIG vinter dag gott folk :)

"Rödmosiga kinder och solskeneblick"....

2 kommentarer:

  1. Ush'ja vad kallt de är! Mina ögonfransar frös fast i halsduken jag försökte täcka ansiktet med idag. Kläder efter väder Frida ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja verkligen! Jo då, jag klär mig efter väder. Hade min nya vinter jacka och den är kanon! Och då menar jag verkligen kanon! (y) ;)

      Radera