onsdag 1 februari 2012

Tuffdag...

Denna dag har inte varit bra. Jag har varit helt off. Inte vilja göra ngnting.
I natt var problem med bilen, kom inte till jobbet! Hjälpte Oskar så han kom iväg till jobbet, sen kom mamma hit så sov vi lite. Sen kom bilen igång och vi åkte till Ankarsrum och tog ut paket. Malin, mamma & jag har beställt från Jotex! Sen åkte vi hem och åt frukost i Hummelstad. Åkte till jobbet, gick väl bra antar jag..

Ikväll snöar som bara den, blir lite smått irriterad eftersom jag jobbar i natt och då är plogbilarna inte så värst i fullgång tyvärr! Men men, får köra jävligt försiktigt bara. Nu ikväll har Älskling och jag varit jätte duktiga! Han  satte in ett nytt batteri i mammas bil så länge så vi vet att den startar och jag har skottat hela gården (som tillhör vårt hyreshus). Jobbigt värre! Men fint blev ;) Förutom att det öser ner snö fortfarande, får nog skotta imårn med... Nu ska jag gå och lägga mig! God natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar