fredag 3 februari 2012

Snökanon!

Vilken snökanon idag! Fullt med snö överallt och jag har skottat.. Tungt! Men jag har iaf haft min fina älskling hemma idag, det var för mkt snö så han behövde inte jobba. Så vi har haft en fin mysdag här hemma! Vi hyrde lite film och myste till det. Vi såg Thor och Priest. Båda var suveräna. Och jag förstår inte folk som har klagat på Thor, jag tyckte den var jätte bra, fast jag väntar faktiskt på del 2, den kan bara inte sluta så!


Sen efter det var jag ute och skotta överallt medans Oskar dammsög och torkade golv överallt i lägenheten :) Det hade kommit minst 10 cm... Fy fan, och det var inte löst pulversnö heller utan detta var tung snö vi hade. Men får väl se lite positivt att jag bör bränna lite kalorier när jag skottar så mkt! ;)



Sen fick jag förberedda maten, och ikväll blir det lasange! Himlagott, plus att det är ju lite fredagsmat? Jag tycker själv att man ska fixa i ordning lite finare mat på en fredag. Det gör det till en lite lyxigare vardag, och det mår man bra av! Fredagsmat för mig är typ tacos, lasange, kött m. potatisgratäng/klyftor m. bea. m.m. Men typ det.. Finns ju mkt god mat!

Redo för ugnen! MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar