måndag 27 februari 2012

Lagom fartfylld dag

Idag har vi haft lite fullspäckat schema men ändå mkt ledigt! Oskar börjar ju sin provanställning nu på torsdag och är, typ, ledig fram tills dess om inte hans chef ringer! :) Idag var han tvungen att åka in till stan så jag följde med, gick in på rusta och hittade lite grejer! Typ skyltaktigt "Kärlek" & "Lycka", väldigt nöjd bara dom kommer upp snart. Igår hos mamma åkte vi och hämtade ut Jotex där jag har beställt bokstäverna "EAT", tuffa! Efter stan åkte vi till Ekenäs och umgicks lite, när vi väl kom hem dammsög Oskar och jag började med maten. Sen vart det torkning av golv och jag tog trappen, nu skiner det och luktar gott i lägenheten, HÄRLIGT
Det bästa jag vet är när man har storstädning på våren och kan öppna fönster och torka golv osv! Lukten på kvällen när man sitter framför TV:n är obeskrivlig, tycker jag ;)
Bilder kommer imårn eller ngt, vi får se. Ha en trevlig måndagkväll gott folk! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar