tisdag 21 februari 2012

Kaloribomb sökes?!

Åååååååh, jag är så himla sugen på en semla! Inte fått ngn i år, eller jo, en från chefen men den var torr äcklig osv....så jag vill verkligen sätta min tänder i en färsk stor semla med mkt grädde på!! GE MIG NÅGON?!

Hjälpte Malin att städa på SV idag, vilket tog tid, så hann inte att plugga så mkt... Jobbet idag, gick så där! Är trött på dom där kossorna som sparkas nu... Är väldigt trött på dom! Men när jag kom hem hade min fina älskling fixat mackaronipudding, då himla gott! Och han läste till och med i sina stora kokbok som han fick av sin mormor, lite kräver jag av honom allt ;)
Sen gick jag ut och gick med Rabalder & Cc, skönt! I natt ska min mor låna soffan, hon jobbade kväll idag och jobbar morgon imårn så lite onödigt att hon ska åka hem i såna fall, så min soffa dög tydligen ;)

Imårn blir det plugg! Malin kommer tidigt.. Ni ska förresten höra när hon ringer och väcker mig, brukar för det mesta vara när hon tycker att jag har sovit tillräckligt! Då låter det så här "Goooood mooorgooon! Är du vaaaakeeeeeeen?" fast i tyst och fin röst liksom, så gulligt så ;) Haha!
Men nu ska jag nog göra i ordning mig till sängen! Bild kommer nog imårn för idag vart det inget blixtrande på ngt! Men god natt gott folk, hoppas inte detta lååånga inlägg tråkade ut dig ;)

2 kommentarer:

  1. Vill ju inte att du ska bli sur när jag väcker dej!!!:D:D:D

    SvaraRadera
  2. Haha, nej då! Du är så gullig så ;)

    SvaraRadera