onsdag 22 februari 2012

Psyk plugg

Idag ringde Malin och väckte Oskar och mig.. Härligt! Så vi käkade lite frukost och sedan vart det massor av plugg och vi hann med jätte mkt! Vi är så duktiga när vi väl sätter manken till, men den där manken är vi tvungen att leta efter ibland... ;)
Hundarna var som vanligt rejält uttråkade när vi pluggade. Sen drog jag till illa kvickt! Kom nästan försent till vårt allt för mkt fram flyttande personalmöte. När jag kom hem åt vi god mat och jag gick sen ut med Rabalder runt Gamleby. Jätte skönt!
Nu har jag renskrivit klart psykologin Malin och jag skrev idag! Rätt skönt att göra det efter varje plugg så man slipper att ren skriva allt sen. Nu kollar jag på Svensexan 2 på tv6. Ganska bra, har inte bestämt mig och jag vill se klart den än så det är sånt som märks!

 Mirre såg kudden mamma hade i natt och tog plats vid den och bäddade i ordning. Söta lilla pullan!

 Malin var tvungen att visa den allra sista bullen för Mirre och redigt sukta henne, schysst!

 Siiiiiiiiiitt fint! Siiiiiiiiitt!

Fina lilla Cobra!

The magnifico dinner! ;)

 Snyggingen Rabalder!

Rabalder har blivit jätte duktig nu, sliter knappt i kopplet! Duktiga hund! :)

Ha det bra nu gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar