söndag 26 februari 2012

Denna dag är vad?

Denna dag är både tråkig och ganska bra! Det tråkiga är att en av mina bästa vänners mamma (Mikael) har gått bra och hon var bästa vän med min mamma så detta är bara en jobbig situation! Hon fick cancer i levern och hon har inte ens fyllt 50 år.. Hon gick bort kl 3:30 imorse, hemsk upplevelse! Jag lider med Micke, Mattias, Maria (hennes barn) och mamma. Mamma ringde för lite mer en en timme sen och berättade allt. Fy det är så hela magen knyter sig! Men jag vet att Karin har det bättre nu, hon slipper att plågas och lida! Det är det enda som betyder nu.
Det ganska bra denna dag är att vi ska till Hummelstad, till mamma och pappa alltså. Så känns ganska bra att komma hem nu efter det som hände imorse. Jag vet att mamma behöver oss där nu, efter allt! Och sen så har tydligen pappa en överraskning, eller så dummar han sig säkert.. Så vi får väl se!
Men ni gott folk får ha en så bra dag som möjligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar