tisdag 7 februari 2012

Föreläsning

Blev en långpromenad i förmiddags, runt Gamleby, redigt skönt! Vart powerwalk med för den delen, ibland är jag fan duktigt! ;) Men hade kläder på mig vill jag lova, men skönt med solen i ansiktet för en gångs skull. Gick förbi affären medans jag ändå var ute.

Och så här snygg var jag när jag kom hem, precis helt slut!

När jag kom hem vart det matlagning, Bacongryta & ris, härligt gott! Slängde i mig lite mat och sedan var det dags att göra i ordning sig inför föreläsningen! Malin och jag hade föreläsning på psykologi B idag, handlade om anorexia. Inte så kul när man satt där och kände sig fet som en gris!

The dinner... MUMS!

Efter föreläsningen så tog Rebecca och jag en långpromenad med Rabalder, vilket han uppskattade väldigt mkt! Vi gick runt skolan, Valstad, skön tur det med! Men helt dött var det, vad gör allt folk där uppe nuförtiden om kvällarna?!

Rabalder & jag! Snygga? Ja vi vet ;)

Aja, nu blir det nog sängen för min del, ska försöka få loss Oskar från Van Helsing på TV:n... Undra hur det kommer att gå! God natt på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar