fredag 10 februari 2012

Kvällsmys med kudden

Så där, nu halvsitter jag i sängen med min älskade kudde, skönt! Laptopen i knät och läser lite bloggar och kollar facebook. Vi är nyss hemkomna från en himla trevlig fredagkväll med Oskar mormor Kerstin, hon bjöd på hemmagjorda kroppkakor! Så gott :) 

På jobbet hände det grejer förstår ni! Kviga gick ut i vintervädret, jag drog omkull ute och slog i som en dö torsk, kviga in på fel avdelning, kalv inte vill äta och 2 st kalvade! Härlig fredag eftermiddag ;)

Men min fredagkväll slutar nog här.. Jag är trött, trött och åter trött! Höll på att somna den sista halvtimmen hos Kerstin förut.. Imårn kan jag säga har jag fullt upp nästan hela dagen. Men ska försöka slänga in ngt inlägg! Ska förhoppningsvis hänga upp andra gardiner, så bilder kommer nog säkert upp! :)

God natt på er alla! Ta det lugnt ni som är ute på hal is ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar