lördag 11 februari 2012

Fullspäckad dag

Vi har hunnit storhandla och mycket idag! Herregud, vad vi har hunnit med! :) Började tvätta och stryka gardiner. Sen kom Kerstin eftersom hon var snäll att låna ut sin bil till oss för att vi skulle ta oss in till stan för att handla.
När vi kom hem, fixade jag upp nya gardiner här på lilla vindsloftet på Torget! Vart redigt mysigt :) Fixade lite tvätt, sen vart det tydligen dags för middag också, och här vart det smarrig kycklinglasange! Sen myste vi till det med fruktsallad och filmen vi hittade på Rusta idag: The Last Airbender! Himla bra film, men vi väntar på del 2..
Nu är det Scooby-Doo på TV:n, blir att se klart den och sen i säng. Ska försöka få med mig min karl, brukar vara rätt så svårt. Men man ska väl aldrig ge sig, eller..?

 Oskar och jag var liiiiite sugna på frukt....

 Min söta cupcake gardiner i köket! Passar utmärkt! :)

 Vardagsrummet, ljust och fint.

 Sovrummet fick härligt lavendel lila gardiner.

 Våran supergoda kyckling lasagne!

 Massa fruktsallad och så lite onyttigt också!

En myskväll utan ljus, vad är det..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar