tisdag 31 januari 2012

Slappdag på högnivå..

Idag kom jag hem sent efter jobbet.. Men min kära älskling var hemma, skönt! Fick nästan en heldag med honom <3 Han var och hämtade Malin i förmiddags, dom åkte och handlade en massa gott! Puss på er båda! Vi käkade och sen satt vi i soffan i stort sett hela tiden... Segt! Men vi kom inte på vad vi skulle göra.. Vi har spelat Wordfeud, Malin och jag har nördat totalt! Sen började jag med maten, idag vart det panncakes med sylt och grädde.

 Cobra var bara liiiiite uttråkad....

Malin Wordfeud nördar stenhårt!

Efter Malin hade åkt så fortsatte vi soffhänget! Kollade på Glee, Oskar och jag är helt sålda på den serien. Fast jag blir lite sur, jag kan bara se den när jag jobbar förmiddag eller när jag är ledig... Humpf, får fundera hur jag ska göra, köpa eller inte köpa seriebox...?
Nu blir det lite tv tittande till idag och sen blir det sängen, jobbar bägge passen imårn.... SEGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar