fredag 20 januari 2012

TV minne!

Det blir nog mkt bloggande idag om precis allt och ingenting! Eftersom jag har så tråkigt!

Såg nu på tvreklamen att Familjen Annorlunda börjar igen! :D Så himla kul tycker jag. Jag tycker det är en fin serie, om helt vanliga familjer med många barn. Och dom gör allt för att göra att sina barn mår bra. Men ändå tycker man att någonstans borde vara stopp. Men men, det är ju inget som angår mig, men man får ju iaf ha sin åsikt och eget tänkande! :) Fast jag vill ju själv ha ganska stor familj, men för mig är 5 barn en begränsning, men tyvärr så har jag en karl som bara vill ha 2 barn. Vilket blir ett problem då jag MINST vill ha 3... Men det ska vi nog lyckas att övertala honom. Men det tar vi ! Än är det inte dags för sånt ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar