tisdag 24 januari 2012

Jobb och föreläsning!

Åkte till Malin och fikade, tog med mina negerballs :) Sen åkte jag på personalmöte och åt mera negerballs! Fick sluta tidigare idag för att hinna med på en föreläsning på Försäljning & Service. Då var Dynamic Media där och pratade, redigt intressant! :)

Förresten, är jag så jävla trött på alla som plogar! vägen är snorhal och så skrapar dom inte bort modden från det hala! Det är helt absurt, det är ju inte undra på att det är mer bilar i dikena än på vägarna....

Jävla modd!

Nu sitter jag här och surar över vi definitivt inte har ngn bil!! Rabalder och Cc tog vägarna förbi med :) Dumma bil som inte går igång... Fungerar med drag hjälp och start hjälp, men det kan man ju inte hålla på med varje gång...... Ngn som har en problemfri, billig och dieselsnål bil till mig...???

Rabalder-pojken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar