måndag 30 januari 2012

Lite av dagen som gått..

Skulle vila efter jobbet i morse, ca halv nio. Tror ni det gick? Nej! Solen lös rakt in i sovrummet, lite mysigt faktiskt men inte när man vill sova..

Sovrummet i morse <3

Malin ringde och inte fick igång sin bil, så jag åkte till Ekenäs för att få igång hennes bil! Vilket inte gick, först var vi tvungna att putta bilen bort mot andra husknuten, vilket gick sisådär, men till slut! ;) Sen i med startkablar, vilket absolut inte gick... Dumma bilar!
Så vi gick in och drack kaffe i stället och åt lite Paradis-choklad, MUMS! Pratade en massa skit, sen tog vi reda på vilka tapeter som fanns under tapeterna vi såg....

Fin tapet i Ekenäs... Eller inte!

Sen åkte jag och handla lite till maten nere på Centrum. Gick även förbi Saker & ting, presentburiken på Centrum. Mysig affär och mkt inredning som jag själv tycker om! En butik jag helt klart rekommenderar till alla! :) 
Detta hittade jag till vårat kallskafferi, fint va? :)

Sen när jag kom hem började jag med maten Ann-Britts kyckling i ugn och potatis! Recept: en grillad kyckling, bacon och grädde, gott och enkelt! Oskar gick ner till Järnia som ligger precis nedanför huset, typ. Med sig hem hade han en kylflaska och en stekpanna till mig :D Puss på min man! <3

Hans kylflaska med tryck på och min stekpanna, en Fiskars bra märke! :)

Sen satte han sig vid datorn... 

Maten förberedd, MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar