fredag 20 januari 2012

Hur kan en fredag vara så tråkig?!

Idag är ingen rolig dag, det är ingen som har tid för mig. INGEN! :( Det är tyst och tråkigt i lägenheten... Detta är en av dom tråkigaste dagarna på länge. Har sysslor att göra i lägenheten som är så tråkiga! Men men, tvätten hänger sig inte utav sig själv, tyvärr!

Just nu är det frukost som gäller, te, juice och 2 mackor blev denna lyxfrukost.. :p Är ju ledig idag så en lååång sovmorgon fick det bli! Så jävla skönt :D Och jag känner för att springa idag, men att gå ut och springa i detta väder känns inte bra. PLUS att det är ljust ute så alla ser när fläsket dänger upp och ner! Naej usch, men snart ska jag banne mig ge mig ut och börja springa. Men innan dess måste jag köpa mig ett par löparskor, ngn som har tips om ngt/nga bra märken?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar