lördag 21 januari 2012

Välförtjänt soffhäng!

Nu ni, nu tar jag soffläge! Jag har jobbat hela dagen. Gjort frukost och mat åt datanördarna! Till frukost blev det en jävla massa äggmackor och till middag vart det hamburgare och pommes! Nu är jag så mätt så jag spricker näst intill.. Förresten så har jag en kladdkaka i ugnen, så grabbarna har ngt gott att äta på i natt :) Fan så snäll jag är idag! ;)

På jobbet krånglade lite på eftermiddagen, dumma semin som inte kom i tid! Hon skulle komma vid 14:00 (jag börjar mjölka typ 14:00 -14:20...) men hon kom inte förns 14:40..... Lova inte tider om ni inte kan hålla det! Så mjölket tog extra lång tid idag. Men annars har det gått bra idag :)

Men nu är jag typ helt slut så ska nog gå och lägga mig i säng och dra på en film på datorn! Mysfaktor en lördagkväll all by myself!

En tjusig kladdkaka klar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar