måndag 23 januari 2012

Plugg & jobbdag!

Malin kom hit idag, så vi satte oss och försökte förstå oss på psykologin, vilket inte var det lättaste! Det känns inte som att vi direkt svarar rätt på de frågor vi hann med. Plus att tanten sa att hon ville ha korta svar och våra... ja dom vart inte direkt korta om man säger så! Och för att vi skulle orka med att plugga vart det lite te och kladdkaka, det vart våran fika idag :)


 Så här tyckte Cobra om vårt pluggande...

 Papper och böcker överallt!

 Mirre höll med Cobra på pluggfonten...


Malin kom också hit för att jag skulle låna hennes bil till jobbet. Så jag skjutsade hem henne och sen drog jag vidare till brudarna i lagårn! När jag kom hem hade min älskar karl gjort mat, idag blev det Bacongryta med ris. Så himla gott :) Efter maten satt jag igång och bakade lite negerballs... ;) OCH nej jag är inte rasist, det har hetat negerbollar så länge jag kan minnas och kommer säga negerbollar så länge jag lever! Sen ska vi vidare till Sol-Britt & Arne och kolla om batteriet till 740:n fungerar... På ett sätt hoppas man och på ett sätt inte, jag vet jag är konstigt men så är det bara...


 På g... 

Färdiiiiig! Mums, men detta är till personalmötet till imårn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar