fredag 20 januari 2012

tv-soff-häng..

Hunnit med lite mer nu på kvällen, då jag har haft ork till det.. Plockat i lägenheten och tagit hand om resten av tvätten. Sen gick jag runt Gamleby, dvs från Torget förbi Odal, Amu, Dagcenter och Ica sen vidare hem. Riktig skön promenadstur! Även om vädret inte var på min sida.. Sen kom Oskar hem tidigt idag med, snacka om att man vill ha hans schema, jag skulle i stort sett lätt kunna ta hans jobb! Lätt som en pannkaka ;)

Förberedde maten som idag blev Ris & Baconlåda. MUMS! Sen myste Oskar och jag lite. eftersom han inte kommer att ha tid för mig på hela helgen, då han ska lana med Albin.... Men men, jag jobbar ju hela helgen så jag kommer ju inte vara helt själv hela helgen, jag har ju korna! :))

 Ris & Baconlådan, vilket vart godkänd av alla! :)

Oskar möblerade om i köket inför helgens lan..

Nu ska jag titta på The Voice Sverige innan det blir läggdags för mig! Så jag säger Ha en finfin fredagkväll och God natt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar