onsdag 25 januari 2012

Ingen bra dag detta....

Denna dag, ja som rubriker inleder ingen bra dag... På förmiddagen kom kusin Marion hit på kaffe, sen kom mamma och pappa på lite kaffe, lite positivt! Jag ska få låna mammas bil till på fredag eller lördag, får se hur det blir! Älskar min mamma <3

På jobbet märkte korna att jag var på dåligt humör så dom kände inte alls för att muntra upp mig. Utan dom vart på samma humör som mig, vilket ledde till att alla i lagårn, dvs jag och korna, hade humörsvängningar så det stod härliga till!

Så när jag kom hem var jag inte på så bra humör och det hjälpte ju inte att man satte sig och betalade räkningar... Det är det tråkigaste som finns! Och det hjälper ju inte heller att man hade lite extra räkningar nu i Januari. En inte så bra start på detta år! Pank, fattig, pank, fattig... NOT FUN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar