tisdag 8 maj 2012

Shopping dag

Idag vart det shopping dag med Sofia inne i stan, hittade lite. Paket till pappa som fyller år på lördag, suveräna paket! Jag själv hittade ett par gulgula ballerina skor som var as sköna och bara för 99 riksdaler = helt klart godkända! :)
När jag kom hem ställde jag mig och gjorde piroger första gången i mitt liv, och gud så goda dom blev. Inte för att skryta alltså men så goda dom vart! Tur att det vart 12 st i frysen med ;) Efter maten vart det en powerwalk runt Valstad med Sofia, Cc hade redan vart ute på promenad tyvärr.. Vi får se hur det blir imårn. Men imårn på dan blir den Ekenäs, jag ska dra rötter för fulla muggar om det är väder till det vilket jag hoppas! Så MALIN  om du läser detta, när du tycker att jag sovit tillräckligt ring och väck mig då ;)
Snart blir det sängen för jag är helt slut! Godnatt alla ni sötnosar!

 Till vänster: Mina goda piroger med sallad och salladsås. Till höger: Mina coola gula ballerina skor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar