tisdag 1 maj 2012

Glass time

Så där, lutad tillbaka i soffan med lite glass, god blåbärsglass! Denna dag har ju varit.. spännande! Gick upp 11:30 idag, så MALIN det är därför jag inte kom upp till dig i förmiddags!! ;) Jag drack för mkt och för mkt blandat igår, så Oskar fick köra mig till jobbet. Snacka om vad sur han blev för att han missade speltid på datorn, och gissa hur förbannad jag blev! Ohja, Frida vart ilsken.. Men sedan var hon solsken för att hon kom till kossorna iaf och det gick bra också, härligt! Jag gick hela grusvägen vid jobbet på väg hem innan Oskar kom. Kanon med lite powerwalking direkt efter jobbet ;) Laga lite amt när jag kom hem sen kom mamma och pappa. Fixade med Oriflame och fikade lite, länge sen jag faktiskt träffade dom nu!
Nu sitter jag här och tittar lite på Humorgalan, dom har ju tydligen 10årsjubileum i år! Blir väl att lägga sig med Oskar sen, om han går och lägger sig skapligt vill säga, annars kan han glömma det.. Ha de gott alla söta!

 Creme till håret innan man ska t.ex. platta, hårtorkning osv. Så håret inte ska skadas för mkt! Luktar jätte gott!

 3 av 4 par örhängen och armband i sött lite sjömansstuk.

Och dom sista satte jag in i öronen med en gång! Fina va? :)

8 kommentarer:

  1. Tackar för kaffet! :) Ja dina öron blev jättefina.:) Det är klart att oriflames produkter luktar gott!! ;)

    SvaraRadera
  2. Varsågod! Tack, mamma <3

    SvaraRadera
  3. Har inte du bilder från valborg du kan slänga upp ? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, jo över 150 st så måste rensa lite vilka jag vill ha ;) HAHA! Så nog har jag bilder! Men vet inte vilka jag får lägga upp heller, en del kan ju bli sura....

      Radera
    2. Haha ja de va ju en del ;) Lägg upp de som ser bra ut, blir nån sur så hör dom av sig haha ;)

      Radera
  4. Haha, vi får se om jag lägger upp dom här eller facebook. Några blir det här iaf, men tyvärr kan jag inte göra det när Oskar spelar, för han blir så himla sur då! -.-

    SvaraRadera
  5. JA det var ju en hel del bilder som var "intressanta", Så lägg in allihop.;) KRAM. Mamma

    SvaraRadera
  6. Hehe, ja jag får göra det ngn dag. Hoppas att jag tar mig tid ngn dag denna vecka!

    SvaraRadera