onsdag 9 maj 2012

Koutsläpp

Denna dag inledde med att man var orolig över att det hade hänt ngt med svägerskan! Malin kan verkligen skrämma vettet ur en, inte snällt! Men hon hade bara somnat i soffan och hoppat in i duschen istället för att höra av sig till mig ;) Men hon kom hit till slut (efter att jag åkt till Ekenäs och kollat läget så jag visste att hon levde!) så då käkade vi frukost och sen var det slappt i soffan hela dan.. TV var visst lockande även om det inte var så intressant men där satt vi iaf! Sen avrt det köttfärslimpa/potatis/gräddsås/lingonsylt, så gott! Nathalie gjorde matteläxan här med och sen åkte Malin hem efter maten, mätt och nöjd hoppas jag. Efter ett tag gick Nathalie och jag upp mot skolan för lite koutsläpp, efter ett tag kom Magdalena dit, åh gud som jag har saknat henne! Önskar hon bodde närmare, men jag saknade Sofia också, vårt tjejgäng! <3 Vi träffade vår gamla, härliga lärare Anja, hon och hennes brunstlektioner är oslagbara, vi träffade också Kerstin och Fia! Så himla kul! Vi fick skjuts ner Nathalie och jag, vilket hon var glad över eftersom hon var så trött i benen ;)
Nu har jag kommit hem och sitter nyduschad här i soffan och skriver detta. Ska gå och lägga mig snart, men bjuder på dessa bilder först! God natt sötnosar!

 Till vänster: Glad tjej kör traktor! ;) Till höger: I väntans tider på kossorna.

 Skutteliskutt!

Ännu mer skutteliskutt! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar