fredag 4 maj 2012

Räkningar

Nu har jag varit lite off, jag vet! Har inte haft tid. Men igår kväll börjar Oskar och jag klippa ett av träden på gården, och vi vet (!!) det är för sent. Men det är inte trevligt att gå i äpplen och det blir mos under skorna, syns redan skillnad och du har vi knappt gjort en tredjedel av trädet.. Men men!
Nu har jag fixat lite räkningar och känner att jag inte har nga pengar kvar, tur att Oskar är riiik ;) haha, nej vars om det ändå vore så! Skulle lätt vilja vinna fler miljoner, så jag kan jobba när jag känner fört (ja, för jag stör mig på folk som säger upp sig när dom vunnit miljoner, jag menar vad som helst kan hända, och vad gör det att få lite extra typ 10.000 kr varje månad och man ändå är rik?! jag ser bara ett stort plus. oj, vart en lååång parantes). Men min lärare på komvux gjorde det lättare att pengarna försvann lite! :)

Hoppas ni kan se vad det står! Men fick iaf VG i hela kursen Försäljning & Service :D :D Fatta vad glad jag vart!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar